lørdag 23. februar 2013

Extensions love.

Mitt favoritt merke etter ca 10 år med extensions er Hairtohair.no! Jeg kom over det tilfeldig på en c blogg hvor jenta reklamerte for det med å sette på keratin fester og jeg var solgt. Hun la jo ut bilder hver dag i form av outfit bilder og håret så like bra ut uke etter uke og i tillegg veldig tykt og fint! Jeg valgte å bestille, og som forventet var jeg meget fornøyd. Etter dette er de faste for min del.

Jeg har nå bestilt en ny runde med clip on! Jeg bestilte to pakker i 50 cm og 180 gram pr pakke. Jeg trenger ikke to men ville gjerne mixe farger! Legger ut noen bilder her fra i går og noen fra i dag. Erfarte at jeg ikke skal ha for mye blondt så bildene fra i dag som jeg legger ut først er med halvparten av mengde blondt i forhold til i går! Gotta love it <3







I loove extensions <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar